پیازداغ

چیزی که در پایان به خاطر خواهیم داشت نه حرفهای دشمنانمان بلکه سکوت دوستانمان است

پیازداغ

چیزی که در پایان به خاطر خواهیم داشت نه حرفهای دشمنانمان بلکه سکوت دوستانمان است

جوابیه

رزماری عزیز برای پست قبل وقت گذاشته بودن و یه کامنت طولانی گذاشته بودند که من هم خواستم جوابشون رو همونجا بدم اما دیدم که حجمش یاد می شه گفتم بزار یه پست جداگانه بنویسم که بقیه هم در بحث شرکت کنند: 

کامنت ایشون رو  از ژست قبل بخونید چون نمی دونم چرا هر چی کپیش می کنم و می خوام بزارم اینجا خطوطش در هم برهم  میشه... 

 جوابیه بنده:

رزماری عزیز اولا طرف صحبت من خدا نبود دین هم نبود طرف صحبت من قانونگذار بود کسی که بدون توجه به ثانویه بودن بسیاری ازین قوانین بدون اینکه اونها رو با شرایط جامعه امروز تطبیق بده اونها رو قانون اعلام می کنه....

اما در مورد صحبتهای شما عزیزم چیزهایی در دنیا هستند مثل شیر مادر که ارزششون خیلی بالاتر از پوله و سنجیدن اونها با پول عین بی حرمتیه ... شما مگر توخونه مادرتون دستپختش رو می خوردین بهش پول می دادین تا ارزش کارش مشخص شه؟ به نظرتون یک کم بی انصافی نیست؟ ضمنا قانون نمی گه پول بده تا ارزشش معلوم شه می گه پول بده تا بی حساب شین این خیلی فرق می کنه...

دوما امروزه خیلی از خانومها در پزشکی قانونی و بیمارستان ها ی سوانح سوختگی کار می کنند حتی زن پلیس هم داریم دیگه ازینها زشت تر چیزی داریم؟ این زنها این جاها کار می کنند و مادران خیلی خوبی هستند ... یکی دوست نداره نمیره اونجا کار کنه خوب نره اما بحث سر اینه که وقتی که زنی می خواد از حقوقش مثلا حق طلاق دفاع کنه می گن چون احساساتی هستی ما بهت حق طلاق ندادیم برو توافقی بگیر ....

اینکه فرزند من از پدر بزرگش چیز یاد بگیره فرق می کنه با اینکه اگر باباش زبونم لال فوت کرد بچه من رو از بغل من در بیارند ببرن بدن به عمو ویا پدربزرگش ... اگه بگی نه واقعا تعجب می کنم...

بحث عده هم همه می دونند که به خاطر اینه که یا رجوع کنند و یا اگر زن بارداره نشون بده....

اما دو متر پارچه ... بله من معتقدم که دومتر پارچه ای که من دورم بپیچم نباید دین یه نفر دیگه رو حفظ کنه و صرفا باید امری اختیاری برای من باشه که می خوام ازین پوشش استفاده کنم یا نه و اجباری نباشه...

ضمنا لطفا در بحث مناقشه نکنید نگفته اند با زن خراب رفتی یه جا در رو باز بزار گفته اند با هر زن نامحرمی ... حالا از نظر شما همه زنها خرابند آیا؟ و ازون بالاتر شوهر من اگر با یه خانوم خراب بره تو اتاق دربسته چه اهمیتی داره مهم اینه که خودش چه طور آدمیه میره در رو باز می کنه میاد بیرون یا میره در نیمه باز رو هم می بنده.... این یه بحث تربیتیه و هیچ ربطی به موضوع ما نداره نفس این عمل که در رو باز می گذارند به نظر من نشان از وحشی پنداشتن مردها و خراب پنداشتن زنهاست....

عزیزم اینهمه قانون و انرژی ای که برای تحقیر زنها در این جامعه صرف می شه صرف تربیت مردها و پسرهای همین جامعه می شد اینهمه فجایع اتفاق نمی افتاد و اینهمه حرف و حدیث لازم نمی شد....

صحبتهای شما هم متین این هم نظر من بود... ممنونم از نظر دادنت عزیزم

نظرات 5 + ارسال نظر
نیره چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

به نظرم گاه سکوت کردن بهتره...

رزماری پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com/

ممنونم که این همه وقت گذاشتی .بله حرف شما رو قبول دارم .منکر صحبت هایی هم که کردی نیستم . یادمه گفته بودم که مشکل از اجرای ناصحیح قانون در جامعه و روزگار ماست . ولی به نظر شما ما تا چه زمانی باید گلایه کنیم . تربیت مردها و پسرهای جامعه ما از کجا شروع میشه ؟ از جانب من و شمایی که مادر و همسر هستیم .درسته؟
تحقیر رو زمانی میشه قبول کرد که به ایده اون طرف ایمان داشته باشی ولی اگر چیزی غیر ازون باشی ، دیگه به خودت نمیگیری.
بازم میگم قبول دارم که قانون ما ، دین واقعی خدا نیست .مرسی عزیزم و خیلی وقتت رو گرفتم

جولیک جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ http://pinacle.persianblog.ir

چه قالب باحالی داری! خوشم اومد ازش:دی


به نظر من رابطه ی هر کی با خدا به خودش مربوطه....دخالت کردن توش یه جور جنایته:|

هولدن کالفیلد چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://insidemonster.persianblog.ir

من فقط میتونم بگم که ... من زیر دست همچین پدر (و مادری) بزرگ شدم ، اما نه خواهرم رو هرزه میدونم ، نه دخترهای دیگه رو! گرچه آی ام نات اِ مذهبی مَن! بنابر این بحثی در مورد شیر بها و اینا ندارم!!! دین هم شده وسیله ی حمله ی ما به هم! هر کس رو میخوایم بزنیم تو سرش میگیم دین فلان رو گفته تکون نخور! نه؟

sanjaghak دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.sanjaghak2011.blogfa.com

سلام دوست من....خوب بود نوشته هات..فعلا نمی تونم نظر بزارم ...باشه واسه بعد....
ممنو ن و تا بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد